6 ετών (Α δημοτικού)
Προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για παιδιά 6 ή 7 ετών ( pre-junior classes ).
Η πρώτη επαφή με τη γλώσσα. Μέσω του κατάλληλου διαδραστικού υλικού που διαθέτουμε, ξεκινά μια συναρπαστική ιστορία με ήρωες που μεταφέρουν τα παιδιά σε ένα παραμύθι γεμάτο μουσική, τραγούδια και παιχνίδια, μαθαίνοντας έτσι τις πρώτες τους λέξεις. Τα μαθήματα γίνονται μία φορά την εβδομάδα.
7-8 ετών (Β και Γ δημοτικού)
Προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για παιδιά 7 και 8 ετών όπου με ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο, με την βοήθεια κατάλληλων βιβλίων και διαδραστικού υλικού και ασφαλή πρόσβαση στο διαδίκτυο μαθαίνουν να διαβάζουν, να γράφουν και να επικοινωνούνε με απλές εκφράσεις. Οι τάξεις Junior Ά και Junior ΄Β καλύπτονται σε ένα ακαδημαϊκό έτος.
9-10 ετών (Δ και Ε δημοτικού)
Προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για παιδιά 9 και 10 ετών όπου με δημιουργικό τρόπο στοχεύουν στην ανάπτυξη γραπτού και προφορικού λόγου αλλά και εκμάθηση πιο σύνθετων εννοιών στην Γραμματική. Το πρόγραμμα ενισχύεται με επιπλέον εξάσκηση στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον προφορικό λόγο με διδασκαλία από Αγγλόφωνους καθηγητές. Σε αυτό το επίπεδο οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν σε εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας στα επίπεδα Α1, Α1+Α2. Οι τάξεις που καλύπτονται είναι A senior, B senior και C senior.
11-12 ετών (ΣΤ δημοτικού και Α γυμνασίου)
Οι μαθητές σε αυτό το επίπεδο (Β1 και Β2) προετοιμάζονται για τις εξετάσεις ενισχύοντας τις γνώσεις τους, χρησιμοποιώντας όλες τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τα μέσα που τους παρέχονται στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών σε συνδυασμό με τα mock tests, δηλαδή τεστ εξομοίωσης των εξετάσεων που γράφουν τακτικά έχοντας ως στόχο την άρτια εκμάθηση της γλώσσας και συνεπώς και την επιτυχία στις εξετάσεις.
13-14 ετών (Β και Γ γυμνασίου)
Ο κύριος στόχος σε αυτό το επίπεδο (Γ1 και Γ2) είναι, ο μαθητής να αποκτήσει άριστη γνώση και χρήση της γλώσσας. Συμμετέχει σε εξετάσεις επιπέδου Advanced ή Proficiency.
Τα επίπεδα Α1, Α2, ΒΙ, Β2, Γ1, Γ2 που αναφέρονται είναι σύμφωνα με το κοινό ευρωπαϊκό πλαίσιο Γλωσσών. Περισσότερες πληροφορίες παραθέτονται πιο κάτω.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ:
ΚΟΙΝΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
Μπορεί να κατανοήσει και να χρησιμοποιήσει καθημερινές εκφράσεις και στοιχειώδεις φράσεις που αποσκοπούν στην ικανοποίηση απτών και συγκεκριμένων αναγκών. Είναι σε θέση να συστηθεί και να συστήσει, να κάνει ερωτήσεις και να δίνει απαντήσεις για προσωπικές πληροφορίες. Μπορεί να επικοινωνεί με απλό τρόπο υπό τον όρο ότι ο συνομιλητής είναι πρόθυμος να βοηθήσει μιλώντας αργά και καθαρά.
Μπορεί να κατανοήσει προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά και που αφορούν ζητήματα άμεσου ενδιαφέροντος, όπως στοιχειώδεις προσωπικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, τοπική γεωγραφία και εργασία. Μπορεί να επικοινωνήσει σε περιπτώσεις που απαιτούν απλή και άμεση ανταλλαγή πληροφοριών για οικεία και συνήθη θέματα. Είναι σε θέση να περιγράψει με απλούς όρους το παρελθόν του, το κοντινό του περιβάλλον και ζητήματα άμεσης ανάγκης. |
Μπορεί να κατανοήσει τα κύρια σημεία συνήθους και σαφούς πληροφορίας για οικεία θέματα εργασίας, σχολείου και ελεύθερου χρόνου. Είναι σε θέση να χειριστεί τις περισσότερες των περιπτώσεων που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στην περιοχή όπου ομιλείται η γλώσσα. Μπορεί να παράγει απλά δομημένο κείμενο για οικεία ή ενδιαφέροντα για τον χρήστη θέματα και να περιγράψει εμπειρίες και γεγονότα, όνειρα και φιλοδοξίες καθώς και να αιτιολογήσει και να εξηγήσει με συντομία απόψεις και σχέδια.
Μπορεί να κατανοήσει τις κύριες ιδέες περίπλοκου κειμένου για αφηρημένα και μη θέματα, καθώς και τεχνικής συζήτησης του τομέα της ειδίκευσης του. Ως ένα βαθμό μπορεί να συνεννοείται με ευφράδεια και αυθορμητισμό με native speakers. Είναι σε θέση να παράγει σαφές και λεπτομερές κείμενο για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και να εξηγήσει μια άποψη επίκαιρου ενδιαφέροντος προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των εναλλακτικών λύσεων. |
Μπορεί να κατανοήσει απαιτητικά κείμενα και να διακρίνει το υποκρυπτόμενο νόημα, να εκφραστεί αυθόρμητα και με ευφράδεια και να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα ευέλικτα και αποτελεσματικά για κοινωνικούς, ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς σκοπούς. Παράγει σαφές, καλοδιατυπωμένο και λεπτομερές κείμενο για περίπλοκα θέματα, επιδεικνύοντας ελεγχόμενη χρήση συνδετικών φράσεων και λογικών δομών.
|